Veluwse HR-bedrijven bundelen krachten per 1 januari 2020

In het midden van het land ontstaat een nieuwe HR-specialist van formaat in de vorm van de Axxent Groep. Door de fusie van DutchDays met Axxent is het nieuwe bedrijf voortaan klaar om de markt in Midden-Nederland te bedienen met personeel uit heel Europa, van productiepersoneel tot hoogopgeleide professionals. Waar voorheen ook DieSel Personeelsdiensten onderdeel was van Axxent verdwijnt dit label per 1 januari.

Vanuit 7 vestigingen met 30 vaste medewerkers bemiddelen we dagelijks ruim 500 arbeidskrachten van 16 verschillende nationaliteiten. Uniek aan de nieuw gevormde Axxent Groep – waar buiten DutchDays en Axxent ook nog wervingsbureau Visamet onderdeel van uitmaakt – is het brede portfolio dat aangeboden wordt. Denk hierbij aan opleiden, uitzenden de werving & selectie van vaste en uitzendmedewerkers en HR-diensten op verschillende niveaus.

Cees Noorderijk, directeur van DutchDays, licht de fusie toe: “Door constant veranderende wet- en regelgeving en verder consoliderende markten was er behoefte aan een sterker fundament. Samen kunnen we zowel werkgevers als werkzoekenden een aantrekkelijk platform bieden om elkaar te vinden’’Een aantrekkelijk merk zijn op deze schaarse arbeidsmarkt en dit goed door vertalen in je marketing is een must voor verdere groei. Daarnaast focussen we ons de komende jaren op verdere digitaliseringen en gaan we meer gebruik maken van big-data en AI om slimmer te kunnen matchen tussen werkgevers en werknemers ’’


De bedrijfsculturen leken al op elkaar en het verlangen om de opdrachtgevers te ontzorgen leeft ontzettend bij alle betrokken partijen. Met deze fusie zijn wij in staat om de komende jaren echt door te groeien in deze mooie regio, zowel in omvang, kwaliteit als betrouwbaarheid.

Lees ook

Een nieuwe hoofdvestiging voor een top team!
Een nieuwe hoofdvestiging voor een top team!

Bij DutchDays pakken we het nét even anders aan. Dat valt op onder werkgevers, kandidaten en professionals in de uitzendbranche. Onze groei is niet te stoppen!

Hoe data analyse bijdraagt aan betere matches
Hoe data analyse bijdraagt aan betere matches

In deze referentievideo zie je hoe bij DutchDays hashtagDataAnalyse bijdraagt aan groeiende bedrijfsprestaties!




Met het doel om goed werk en een goed leven hashtagGoodWorkGoodLife te faciliteren heeft Dutch Days Yellow Arrow gevraagd om inzichtelijk te maken wanneer, waarom en onder welke omstandigheden hashtaguitzendkrachten bij Dutch Days vertrekken of voornemens zijn te vertrekken. 

Google for Jobs in Nederland!
Google for Jobs in Nederland!

Google for jobs is nu ook beschikbaar in Nederland! Axxent heeft hier begin van het jaar rekening mee gehouden bij het bouwen van onze nieuwe website. Door de website optimaal in te richten voor Google for Jobs kan Axxent gebruik maken van deze nieuwe functie binnen de uitzendbranche. Wat betekent dit voor Axxent? Lees snel verder!