Het verhaal van Christel van der Stouw

In de serie ‘het verhaal van…’ delen we het verhaal van een Happy Worker uit de Axxent Groep. Het zijn de verhalen van onze mensen die ons inspireren om iedere dag weer de juiste match te vinden tussen persoon en werk. In deze blog delen we het verhaal van stafmedewerker Christel, marketeer van de Axxent Groep.

Kiezen voor een marketeer

De Axxent Groep heeft sinds een aantal maanden een marketeer in dienst. Een nieuwe stap in verdere professionalisering. Iemand die dedicated bouwt aan de merken van de Axxent Groep. In februari is Christel gestart.

“We hadden drie sollicitatiegesprekken gevoerd en waren al snel eensgezind over de keuze voor Christel! Het enthousiasme spatte er vanaf en inhoudelijk waren we ook snel overtuigd van haar kunnen. Wij schatten haar in als een proactieve medewerker die collega’s en externen kan enthousiasmeren op het gebied van marketing”, aldus directie Cees Noorderijk en Wouter van Asselt.

Christel over haar start bij de Axxent Groep

“De eerste periode bestond uit veel leren over de voor mij nieuwe branche en in kaart brengen wat er al was opgebouwd. De Axxent Groep heeft mooie merken waar samen met externe bureaus en interne collega’s hard aan gewerkt is. Omdat de marketingfunctie intern nog niet bestond deed iedereen een beetje. Voor mij een mooie opdracht om dit te centraliseren en de merken naar een volgende niveau te tillen. Vanaf de start werk ik met plezier aan deze klus. De sfeer bij Axxent is open, collegiaal, gemoedelijk en ambitieus.

Wat voor Christel het werk leuk maakt

Afwisseling en uitdaging zijn belangrijke elementen in mijn werk. Ook vind ik het belangrijk dat mijn werk betekenisvol is. Ik werk een dag in de week als zzp’er en vier dagen in loondienst van de Axxent Groep. Ik zie dit als mijn grote project. Op deze dagen werk ik aan drie merken: Axxent Groep, Axxent en DutchDays. Elk merk bedient meerdere doelgroepen. Bouwen aan deze merken blijft elke dag boeiend. Het is een kwestie van een lange adem en tussentijds successen vieren

Lees ook

De vier succesfactoren van een topscorer in recruitment!
De vier succesfactoren van een topscorer in recruitment!

Wat onderscheidt een topscorer van de gemiddelde voetballer? Het antwoord zit in factoren zoals het percentage aangenomen passes, de efficiency van de schoten op doel, enzovoort. Hetzelfde geldt bij recruiters.

Vrijwilligersdag Axxent - Stichting Present (verplaatst)
Vrijwilligersdag Axxent - Stichting Present (verplaatst)

Op donderdag 17 december steken de collega's van de Axxent Groep de handen uit de mouwen. In samenwerking met Stichting Present gaan we vrijwilligerswerk uitvoeren in de regio. Juist in deze tijd is het belangrijk om naar elkaar om te zien en zo hopen wij hier ons steentje aan bij te dragen.

Nieuwe accountmanager Axxent Agrarisch: zoon van melkveehouder met ruime werkervaring in de agrarische sector. Maak kennis met Jeroen Reilink!
Nieuwe accountmanager Axxent Agrarisch: zoon van melkveehouder met ruime werkervaring in de agrarische sector. Maak kennis met Jeroen Reilink!

De agrarische sector bestaat uit bedrijven en werknemers die elkaar als geen ander begrijpen. Je houdt van de cultuur, natuur en begrijpt dat er soms geen andere keus is dan hard doorwerken vanwege veranderend weer of andere omstandigheden. Onze nieuwe accountmanager Axxent Agrarisch is opgegroeid in deze cultuur. We stellen Jeroen graag aan je voor.